Door dit gezonde dieet zal jij al binnen twee weken zichtbaar vet kwijt zijn, dit is het ideale dieet voor iedereen die snel effectief gewicht wil verliezen. Het dieet bevat veel gekookte eieren en extra voedingsmiddelen die je vet verbranden en stofwisseling verhogen. Tijdens het dieet is het belangrijk om veel water te drinken!

Dag één:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit
– Lunch: Twee appels en vijf schijfjes zoete aardappel
– Avondeten: Salade met kip

Dag twee:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Groene salade met kip
– Avondeten: Groentesalade, een stuk fruit naar keuze en twee gekookte eieren

Dag drie:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Kaas, tomaat en een paar schijfjes zoete aardappel
– Avondeten: Salade met kip

Dag vier:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Twee stuk fruit naar keuze
– Avondeten: Salade met kip

Dag vijf:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Twee eieren en 300g groenten.
– Avondeten: Salade met gegrilde vis

Dag zes:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Twee stukken van je favoriete fruit
– Avondeten: Gestoomde groenten met kip

Dag zeven:

– Ontbijt: Twee gekookte eieren (hard of zacht) en een stuk fruit, bij voorkeur sinaasappel of grapefruit.
– Lunch: Tomatensalade met kip.
– Avondeten: Gestoomde groenten.

Herhaal dit dieet twee weken lang en je zal zichtbaar resultaat behalen! Dit is een van de beste manieren om makkelijk gewicht te verliezen zonder je lichaam te beschadigen.

 

 

Geef een reactie